Ugrás a fő tartalomra

8600 Siófok, Kálmán Imre Sétány 3.

+36 84 346 581 +36 84 310 414

Hírek

2023. dec. 20.
Berki Tíria Blanka 2/10.c osztályos tanuló
  • Siófoki Szakképzési Centrum
  • Siófoki SZC Hikman Béla Szakképző Iskola

Ausztriai tanulmányúton a Hikmanosok

"December 19-én tanulmányi kiránduláson vettünk részt Ausztriában a Zotter csokoládégyárban. Először elsétáltunk a csokitemetőbe, az állatsimogatóba. Majd egy moziteremben megnéztük a „Kakaós utazás a világ körül” című filmet..."

December 19-én tanulmányi kiránduláson vettünk részt Ausztriában a Zotter csokoládégyárban. Először elsétáltunk a csokitemetőbe, az állatsimogatóba. Majd egy moziteremben megnéztük a „Kakaós utazás a világ körül” című filmet, ahol megtudtuk hogyan néz ki a kakaóbab, honnan szerzik be, miként dolgozzák fel szállítható formába. Ezután elindultunk a csokoládé túrára, ahol megtapasztalhattuk hogyan készül a csokoládé a babból. Mindenki kapott egy kanalat, amellyel különféle kóstoló állomásokon megkóstolhattunk közbenső termékeket is, valamint kész csokikat. Többünk kedvence a kávés ízesítésű csoki volt. Végül a csokoládégyár csokoládéboltjában válogattunk a több mint 500 féle csokoládé, kézzel készített praliné között.

Köszönjük szépen a lehetőséget tanárainknak (Simon Zsuzsanna, Mészáros Zoltán), valamint a Siófoki Szakképzési Centrumnak.

Írta: Berki Tíria Blanka 2/10.c osztályos tanuló

Megosztás

KAPCSOLÓDÓ HÍREK

A Hikmanosok nyerték a Somogy Vármegye értékeiről szóló marcali vetélkedőt

A Hikmanosok nyerték marcali Berzsenyi Dániel Gimnáziumban péntek délután megrendezett, Somogy Vármegye értékeiről rendezett vetélkedőt.

2024. máj. 13.
Intézmény
Elballagtak végzős tanulóink

A Siófoki Szakképzési Centrum öt iskolájából 437 diák ballagott el pénteken és szombaton.

2024. máj. 6.
Második helyen végzett a Hikman csapata az OSZKTV országos döntőjében

Április 27-én Szombathelyen rendezték meg az Országos Szakképző Iskolai Közismereti Tanulmányi Verseny (OSZKTV) országos döntőjét, amelyen a marcali Hikman Béla Szakképző Iskola csapata második helyezést ért el.

2024. ápr. 29.
Intézmény

KIMIKK
Balatoni Hajózási Zrt.Balatoni KörBella Italia Restaurant SiófokDatalogicFerro-FlexFöldgázszállító Zrt.HalkerKaposi Mór Oktató KórházKatasztrófavédelemKistücsök Étterem BalatonszemesKongsberg AutomotiveMala Garden Étterem SiófokNEKAPort étterem és panzióSió Eckes - GraniniSiófok KCSióFrissZiehl-Abegg

• SZC logo fehér
    • Siófoki Szakképzési Centrum

8600 Siófok, Kálmán Imre Sétány 3.