Karrier
Gazdasági informatikus feladatok - informatikai referens
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok: - felhasználói támogatás nyújtása az informatikai problémák megoldásában, beleértve a hardverek és szoftverek telepítését, konfigurálását és karbantartását; - informatikai rendszerek és hálózati eszközök kezelése, beleértve a beállítások frissítését, a biztonsági mentések készítését és a rendszerek teljesítményének ellenőrzését; - felhasználói fiókok kezelése, beleértve a jogosultságok beállítását, jelszavak visszaállítását és az új munkavállalók bevezetését az informatikai rendszerekbe; - problémamegoldás és incidenskezelés az informatikai hibák és hálózati problémák esetén, beleértve a diagnosztikát, a hibakeresést és a gyors helyreállítást; - a meglévő honlap kezelése; - a centrumnál központilag lebonyolításra kerülő valamennyi informatikai beszerzés előkészítése, összehangolása, DMÜ, DKÜ bejelentésekhez dokumentációk összeállítása.
Állást hirdető szakképző intézmény
Munkahely neve | Siófoki Szakképzési Centrum kancellária |
Címe | 8600 Siófok, Kálmán Imre sétány 3. |
Honlap | www.siofokiszc.hu |
E-mail cím | kancellaria@siofokiszc.hu |
A meghirdetett állás
Jogviszony időtartama | határozatlan |
Foglalkoztatás jellege | teljes munkaidős munkaviszony |
Munkavégzés helye | 8600 Siófok, Kálmán Imre sétány 3. |
Feladat típusa | gazdasági informatikai feladatok |
Illetmény | megegyezés szerint |
Elvárt képzettség | legalább felsőfokú szakképzettség az informatika vagy hasonló területén |
Leírás |
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
|
Betölthetőség időpontja | 2024. szeptember 01. |
Jelentkezési határidő | 2024. augusztus 23. |
Jelentkezés módja |
A pályázatot kizárólag elektronikus formában a hr@siofokiszc.hu, e-mail címre kérjük elküldeni. Az elektronikus úton eljuttatott pályázati portfólió felsorolt elemeit a pályázati csomagnak pdf formátumban, külön fájlban, tartalomra utaló fájlnévvel kell tartalmaznia. |
Várjuk jelentkezését!